Om Kirstine

Jeg arbejder tillidsfuldt og nysgerrigt, da det er nøgleord for mig i kontakten og relationen med mine medmennesker.

Jeg er født i 1978, er uddannet lærer med specialpædagogik som linjefag og er senere uddannet inklusionsvejleder.

Udvikling på alle niveauer er i særdeleshed det, der driver mit arbejde. Hvad enten det handler om at være undersøgende, udviklende, spørgende, eller reflekterende sammen med ledere og medarbejdere er det processen og det gensidige samspil, der motiverer mig.

Jeg er naturligt nysgerrig og er inspireret af forskellige forståelsesretninger, som bl.a. indbefatter det systemiske og narrative perspektiv.

Jeg er kompetencestærk i at facilitere processer samt i at skabe overblik og struktur og har erfaring med at arbejde med forskellige projektmodeller og værktøjer hertil.

UDDANNELSE

  • Er uddannet lærer og har mere end 15 års undervisningserfaring fra både folkeskolen og det specialiserede område
  • Er certificeret AKT-/Inklusionsvejleder
  • Har gennemført et utal af kurser inden for undervisning af børn, der er udfordret på de eksekutive funktioner, såsom ADHD, autisme, arbejdshukommelse mv.
  • Har påbegyndt diplomuddannelsen i ledelse

ERFARING

Jeg har gennem årene som underviser solid erfaring som udøvende co-teacher. Jeg har arbejdet i mange år med vejledning inden for inklusion med fokus på:

  • Klasserumsledelse
  • Trygge klassekulturer
  • De professionelles relationskompetence
  • Viden om diagnoser og hvordan undervisning tilrettelægges bedst muligt herudfra
  • Co-teaching både på teamniveau og ledelsesniveau

Jeg har erfaring med udvikling af mellemformer generelt på skoleområdet og arbejder aktuelt med at tilbyde refleksiv og konkret sparring på udvikling af mellemformer.

Jeg arbejder med supervision og refleksive samtaler med både ledelse og pædagogisk personale

Aktuelt arbejder jeg som specialpædagogisk konsulent i kommunalt skoleregi, hvor opgaverne bl.a. indeholder sparring og vurdering i visitationsprocesser, udvikling af mellemformer, såsom implementering af Nest i skole og dagtilbud, og implementering af kompetenceforløb i skole og dagtilbud om styrket praksis gennem mentalisering.

Ring på telefon 28 76 64 13 eller skriv til kirstine@inkluvision.dk

InkluVision tilbyder

Udvikling af bæredygtige læringsmiljøer

Med afsæt i co-teaching og med fokus på de professionelles relationskompetence tilbyder InkluVision kurser, workshops, pædagogiske dage og praksisnær sparring til ledelsesteams og medarbejderteams.

Et forløb kan skræddersyes, så det passer lige netop ned i jeres praksis.

Der kan løbende justeres og trækkes eksempler fra jeres hverdag, således I kan komme godt i gang med den pædagogiske udvikling af jeres praksis på jeres skole.

Co-teaching?

Alle børn skal sikres mulighed for at kunne deltage i fællesskabet

Hvordan sikrer vi det gode samarbejde, når der er to eller flere voksne til stede i klassen på samme tid – måske endda med forskellige fagligheder – og hvordan bringes disse forskelligheder i spil?

Om Kirstine Gadegaard

Tillid og nysgerrighed

er nøgleord for mig i kontakten og relationen med mine medmennesker.

Udvikling på alle niveauer er i særdeleshed det, der driver mit arbejde. Hvad enten det handler om at være undersøgende, udviklende, spørgende, eller reflekterende sammen med ledere og medarbejdere er det processen og det gensidige samspil, der motiverer mig.

Jeg er naturligt nysgerrig og er inspireret af forskellige forståelsesretninger, som bl.a. indbefatter det systemiske og narrative perspektiv.


+45 28 76 64 13
kirstine@inkluvision.dk

InkluVision
v/ Kirstine Gadegaard
Havemøllevej 13
4100 Ringsted
Cvr. 42 53 94 49